Wednesday 12 August 2015

VIDEO RESEPI BUN ROTI PAU DAN PIZZA DARI JOMNIAGA

Pengalaman Saya Bekerja di Hotel dan Bakery.

Selepas tamat belajar memasak, saya pernah bekerja di hotel dibahagian pastry kitchen dan tesco - bakery. Di sini saya menimba banyak pengalaman dalam pembuatan roti dan bun. Melalui video ebook ini, saya dedahkan segala pengalaman dan teknik rahsia dalam pembuatan roti dan bun. InsyaAllah ia sangat membantu anda menghasilkan bun, pau dan pizza yang sedap.


P/s: Sepatutnya pakej ini dilancarkan awal tahun ini. Tapi terpaksa ditangguhkan kerana memberi laluan dan bantuan kepada pembeli pakej jambinaweb.com saya iaitu en Ismail.

Perghhh.. Ini barulah macam kat hotel 

Dah tonton videonya?. Menarik kan. Inilah bun yang bakal anda hasilkan Percayalah, anda juga mampu membuatnya sehebat di hotel. Namun ia memerlukan panduan dan teknik yang betul. Mungkin anda tertanya-tanya. Susah ke nak buat bun macam nie? Secara jujur, ia tidak susah. Anda hanya perlu tahu teknik yang betul dan resepi bun roti pau dan pizza yang betul. 

Pssst: Anda cukup bertuah kerana teknik yang dirahsiakan oleh kedai roti dan chef pastry akan saya bongkarkan melalui pakej video step by step ini. Anda dijamin pandai. 

Bagaimana buat Bisnes Bun di rumah, Hairul?

Ya, bisnes bun boleh dibuat hanya dirumah. Ramai yang telah berjaya. Caranya  dengan membekalkan bun anda ke kedai-kedai berhampiran seperti kedai makan, warung, kantin, pasar malam, kedai runcit dan banyak lagi. Malah anda boleh  menjual di depan rumah anda dengan menggantung bun-bun dipintu luar rumah anda. Inilah permulaan yang baik dalam perniagaan bun anda.





No comments:

Post a Comment