Monday 24 August 2015

RAHSIA DEBT COLLECTOR - BERHENTI JADI MANGSA HARI INI JUGA



Tak Mampu Bayar Hutang Tapi Bagai Nak Gila Bila Pusat Kredit Menelefon?

Anda bukannya sengaja tak bayar hutang hingga tertunggak. Jika anda ada duit, anda pasti sudah membayar hutang anda tepat pada masa. 

Namun anda dikejar seolah-olah anda penjenayah. Anda diganggu hampir setiap hari dengan panggilan telefon non-stop!
   
Adakah anda ingin menghentikan gangguan ini sekurang-kurangnya untuk menguruskan hutang dengan tenang?

Jika jawapan anda YA, ebook ini untuk anda. InsyaAllah.  

Kenali Debt Collector dan Ketahui Rahsia-Rahsia Mereka!!! 


Anda pasti terkejut dengan rahsia yang didedahkan ini!!!


Sejujurnya, jika ada duit, semua yang terbeban dengan hutang pastinya akan bayar hutang mereka tepat pada masa. Tiada siapapun yang memang berniat untuk tidak membayar hutang mereka, apatah lagi melambat-lambatkan pembayaran hutang mereka.

Pada hari ini, hampir semua orang berhutang. Malahan yang masih bersekolahpun sudah menempa nama dalam kehutangan (PTPTN). Yang bekerja pula sudah penuh dengan hutang kereta, rumah dan sebagainya. Ini tidak termasuk lagi hutang isi rumah bagi membeli barangan perabot dari Courts, langganan ASTRO, Telefon dan sebagainya yang benar-benar membebankan.

Tiada siapapun yang ingin berhutang. Ada ramai yang terpaksa berhutang.

Jika ada duit, semua orang akan kekal dengan duit mereka berbanding berhutang untuk membeli rumah, membeli kereta atau membuat pinjaman peribadi untuk berkahwin dan sebagainya. 

Lebih menyedihkan, ada antara mereka ini yang terpeangkap dengan kehutangan kerana masalah kesihatan atau menjadi penjamin kepada kenalan dan saudara-mara semata-mata.

Sudahlah terpalit dengan kesusahan berhutang, muncul pula pihak Debt Collector yang tidak putus-putus mendesak untuk membayar hutang.

Ada yang sampai terpaksa menggadai barangan kemas harta pusaka untuk membayar hutang kerana desakan dari pihak Debt Collector ini. Mungkin juga, ada yang terdesak sehingga terpaksa melakukan perbuatan HARAM semata-mata untuk melepaskan diri dari gangguan Debt Collector ini.

Penawar ini sukar untuk didapatkan di pasaran atau di mana-mana kerana kebanyakannya dirahsiakan dari pengetahuan pelanggan bank dan penghutang.

Anda KONONNYA tak boleh bayar di bank A, mesti bank B. Anda mungkin ditipu.
Anda KONONNYA perlu bayar jumlah A, tak boleh kurang, Anda mungkin ditipu.
Anda KONONNYA perlu bayar habis sebab peminjam dah lari dan anda penjamin, anda mungkin ditipu.
Anda diminta bersedia di rumah/ pejabat anda kerana pegawai polis, peguam dan pembawa lori sita sedang dalam perjalanan ke tempat anda. Anda mungkin ditipu.

MUNGKIN atau PASTI, anda tentukan sendiri. 



No comments:

Post a Comment