Wednesday 29 July 2015

WORDPRESS 2 MINISITE




WP2MS adalah satu panduan menghasilkan minisite dengan menggunakan platform Wordpress.

Wordpress bukan sahaja digunakan sebagai laman blog sahaja tetapi begitu fleksibel dalam menghasilan website syarikat, pesonal, e-commerce dan minisite.
Wordpress bukan sahaja dapat menolong anda menghasilkan minisite berkualiti tanpa pengetahuan html malah juga boleh guna ribuan plugin yang sediada  dipasaran.
Kecantikan Adalah Permulaan…Untuk Dinilai dan Diperolehi Atau Dibeli..

Jadikanlah Wordpress Anda>>>TERCANTIK

MEMBONGKAR CARA MEMBINA MINISITE SEMPOI & POWER TANPA MENGUPAH DESIGNER YANG MAHAL!


MINISITE banyak digunakan di internet sebagai satu laman jualan yang mampu melakukan jualan secara AUTOMATIK jika kena dengan sistemnya.
Ianya sudah lumrah dimana setiap perniagaan yang melakukan jualan di internet tidak boleh lari dari menggunakan MINISITE Jualan. Usahawan-usawan internet tidak kiralah samada ia menjual :
  • Produk digital seperti ebook dan software
  • Produk fizikal seperti produk kesihatan, telefon bimbit, T-shirt dan aksesori
  • Produk servis seperti seminar dan khidmat design logo
memerlukan sebuah MINISITE untuk menjual apa yang mereka ingin pasarkan. Saya boleh katakan bahawa sesebuah MINISITE itu adalah 

KENAPA ANDA MEMERLUKAN WORDPRESS UNTUK MEMBINA MINISITE?



WordPress® adalah satu open-source yang amat popular dalam penggunaan blog. Ramai yang tidak tahu sebenarnya wordpress adalah satu plaftform yang begitu fleksibel bukan sahaja digunakan untuk blog tetapi juga digunakan untuk membina personal websites, company websites, membership websites, E-commerce websites dan banyak lagi.

 JIKA SEMUA BOLEH BUAT, KENAPA WORDPRESS® TIDAK BOLEH DIGUNAKAN UNTUK MENGHASILKAN MINISITE JUALAN ANDA?

Berikut adalah kelebihan penggunaan platform WordPress® berbanding minisite jenis statik. (statik html yang kebanyakan digunakan sekarang)


No comments:

Post a Comment